Onko 3-kympin kriisi..? No varmaan on, mua v*tuttaa kaikki, yllätys yllätys! Ehkä väärä sana, oikee on että rasittaa :D

Kämppää en tahdo saada millään kuntoon. Laatikoita siellä täällä, kokoajan jotain hommaa mut mistä sitä tavaraa tulee lisää, kuka sitä salaa mulle sinne kiikuttaa jatkuvasti? No osa tavaroista vaihtaa päivittäin vaan huonetta, ne ei todellakaan tiedä minne asettuisivat :) Kyl oli edellinen olio siivottomaan kuntoon jättänyt kämpän, paskaa siellä.. paskaa täällä.. mustaa paskaa, keltasta paskaa, rasva-paskaa yms.. mä oon siivonnu nyt 4 päivää ja paskasuus ei lopu. Mun ent. kämppä jäi kyllä niin siistiin kuntoon että ihan kiitoksen sain!! Kiitokset mutsille siivouksesta, no ei kai sillä paljon hommaa ollutkaan mä kun olen niin perussiisti persoona että! Mun elämäntehtävänä on SIIVOAMINEN! Tuparit onkin sit joskus sadan vuoden päästä kun oon saanu SIIVOTTUA! Tervetuloa sit vaan..!

Synttärit oli ja meni.. voi olla että noi jäi viimosiks ikin! Sangriaa ja meloonia aion kyllä vetää ihan sit muutenki, oli niin hyvää. Taisin muuten jopa olla humalassakin. Jotain säätöö tekstarein oli, skumppa suhis lattialle, kengät kastu cityreissulla läpimäriks, epämääräsiä valokuvia löytyy kamerasta, häve-hattu oli päässä (näytin ihan uunolta, YES MAM!), en laulanut karaokee koska mä en ollu ilmoittautunu.. hitto, ei tommosta saa tehä, mä en tykkää! Olisin vaikka laulanu jos olisitte etukäteen kysyny, mut tommonen ylläri et käydää salaa ilmottaas ei oikein sulanu mussa. Sorget1!2!1 Ihania piirtämisiä saatiin, Suvi oot upee! Mä palkkasin Super-piirturi-Suvin piirtää kaikista vieraista kuvan muistoks :)  Torvi & Vanha Mestari hmm.. no onneks Onnela oli sulki. Hyvä maku jäi suuhun ainakin Sangriasta *reps* kai jostain muustakin ;) Kiitos ihanista lahjoista!

Muutto oli sit seuraavana aamuna eli tiistaina, mä alotin 11.00 kiikuttaa tavaraa alakertaan ja siivoilemaan siellä IHAN YKSIN, hikee puskee, naamaa punottaa.. siinähän se "krapula" meni sit ihan heittämällä. No ei mulla semmosta ees ollu :) kun mä en sairasta semmosia koskaan! Muuttoapua saapu sitten siinä pikkuhiljaa päivänmittaan.. Iltaysiin mennessä oli viimeisetkin tavarat siirretty ja as14 ovi suljettu perässä..! Suuret kiitokset apulaisille, ilman teitä olisin varmaan vaipunut epätoivoon ja hypännyt alas parvekkeelta tavaroitteni kanssa :D

Ihan tämmöttiis meni tuo kuunvaihde.. toivotaan et seuraava kuukaus vaihtuu vähintään yhtä railakkaasti!
Se olis nimittäin nelosen ilotulitus Hell-singissä. Saa nyt nähdä, pitäis työporukankin kanssa pitää Hostel-kesän päättäjäiset ja sit tietty ne ehkä-tuparit :D viinaa virtaa! No sit se kesä onkin ohi ja palataan arkeen alkoholittomaan, odotellen ensi kesää ;)

Mitäs sit.. jotain yksityiskohtii tulos. Mut ne sit myöhemmin..