Kesä puolessa välissä. Voi kun aika mennyt nopsaan..

Töitä, töitä on tällä hetkellä mun virsi. Tosin tänään on niin hiljainen ilta että ihan haukotuttaa.. Huomenna sama homma. Talo (hostelli) on kylläkin täynnä että ei tänne enää ketään mahtuiskaan :)
Istun tässä resepsuunissa ja ihmettelen kun soccer-junioreita pyörii ja pomppii eestaas. Äidit ja isit komentaa jälkikasvuaan :D

...

Tänään aamusta ehdittiin Helin ja Jimin kanssa käymään perhepuistossa. Kyllä ne pojat osaa ja jaksaa. Vehkeeltä toiselle kiireenvilkkaa, vesileikit olis kiinnostanut kovastikin, mutta toisella kertaa sitten.

Ruoanlaitossa tuli hieman kiire kun Teemulla oli kamaaaaaala nälkä, no alkuruoaks sit hieman salaattia, ilman sitä salaattia ;) hyvä niinkin. Joskus ne salaatin lehdet maistuukin aika lannalta. Sisäfile tiris uunissa tunnin ja sit päästiin nauttimaan itse ateriasta. Tarhaan ei tullut kiire, oltiin ajoissa, reppu pakattu jo eilispäivänä. Ja viel kipasin Riikalle jotta käveltiin samaa matkaa kaupunkiin..

Tappohommia tässä välillä, giant-wasp tuli toimistoon ja mä tärisen täällä vieläkin. Tommosella luottokunnan info-lehtisellä mä läsäytin sen pörriäisen tonne ikkunaan ja siitä lattialle ja muutama isku vielä perään. Ja amppari kahtena kappaleena roskikseen *huh* yök! Varmaan tuokin venäjän niitä loikkareita, oli meinaan ISO amppari.

Töihin tullessakin joku amppari alko ahdistelee mua, joutu sanoo pikaheipat Riikalle ja kipittää äkkiä duunipaikalle. Et näin, mikä ihme niitä mussa kiehtoo, hajuko, värikö..?? Ihan kalvakka, väritön tyyppihän mä oon. Tuoksusta en tiiä, kai tossa mun haisuveessa on jotain blossom-odouria on!

Täytyy varmaan alkaa perehtyy huomiseen työpäivään ja lukee vaikka Hostellit Suomessa esitettä, jos vaikka eksyis joskus jonnekin yöpyilee :) Kirjoitellaan, over and out!

-S-