Aamusta kauppaan.. oottelin jo et pitää taas kiukutella joka kaupassa, niinkö eilen kävi.. oli vähän persepäivä!

Oltiin iskän kanssa imuriostoksilla, iskä haki myyjän että tuletkos jelppimään pikkasen ku oltiin vähän tietämättömiä näiden vekottimien imutehoista, suuttimista ja filttereistä. No myyjä tuli palveleen meitä, esitelmöi sitten siinä sen 2 min ja sit joku mamselli tulee mussuttaa jotain siihen väliin, meikä tyynesti vaan lähtee takavasemmalle.. ni se muju sit tökkii ja yrittää tarraa mun käteen kii et älä mee blaa blaa.. siis hei muhun ei kosketa, tulikohan oikeen mustelma! Olipa otsaa.. no myyjä tulee perässä ja jatkaa imuritarinaansa. No ihan kiva, mä vaan järkytyin siitä mujust :( no imuriluento oli pian ohitse ja kärryyn nostettiin Elektrooluksi :D ja viel pussit kaapattiin matkaan, se on sit semmonen markkinoiden hiljaisin imuri, jei mä pääsen imuroimaan vaikka keskellä yötä. Sen päällä voi nukuttaa vauvaaki *reps* oikeesti siin oli kuva!!! LOL

Sit soittaa isännöitsijä.. Sil ei kyl oo lähi/kaukonäkö ihan kohillaan kun ei näe sen meitin uuden asunnon paskasti pakkeloituja ja maalattuja seiniä (edelliset vuokralaiset sohi itte), mä kun ensin ihan nätisti kysyin ja pyysin että siellä maalattais, vuokrakin aika suuri niin ootan kyllä jotain laatuu ja tasoakin. Mut joo.. lääh.. se ihmetteli mun näkemystä asiaan. No vi*tu jos mä oon niin siivousguru ja perfektionisti niin enhän mä sille mitään voi, voi olla että ahistaa asua siinä niin kauan kun saan sitten itse maalattua mieleisekseni seinät.

Mansikat! Niitä sitten viimein tänään sain hankittua, ne tuolla lepää ny pakkasessa :) ootellen talvea. On kyl suu pistetty peratessa makiaks, että hetken aikaa ei kyl mansikit maistu.

Kodin Terra, vein sen homeisen ja haisevan orkideamullan takas.. no varauduin siihen et joudun vähintää huutaa kurkku suorana siellä kaupassa tai ainaki kierii lattialla.. mut hei ei! Asiat järjesty, sain uuden pussillisen multaa tilalle :) kuittikin (oman olin jo viiko sitten rypistäny roskikseen) löyty ihan sieltä kaupan tietokannasta, olinhan mä vinguttanu sitä s-korttia :D myyjä siinä imppas sitä pussia aikansa ja sanoi et joo ei tää kyl ihan tervettä oo ja puhelimessa tokas jollekin toiselle myyjälle että tää kävelee ulos täältä pussista :D meikä tyytyväisenä kotiin uuden multapussin kanssa. Avasin sen vielä siellä kaupassa tarkastaakseni tavaran heti, bueno!

Kanttarellipiiras tuli tehtyä ja on melkein syötykin, ai että.. parempaa makua ei tiiäkkää! Riikalla käytiin kahvittelee piiraan kera ja tulihan sitä pelattua Hotelliakin :D meikä teki konkurssin *blaah* Riikka oli ihan fiiliksissä niist relleistä ja sit kehtas viel sanoo et tääl on hiekkaa *reps* meikä leipoo kyl aina niin että hyppysellinen hiekkaa taikinaan tai ei tuu mitää!

Sit iskä taas noutaa meitä, tällä kertaa mentiin ihan koko perheen voimin shoppailee SEPPÄLÄÄN *reps* iskä ja äiti mukana, no mä yritin valkkaa iskälle vaatetta, mutta kun sen kessi on niin valtava niin ne kivat mitä mä tarjosin sille ei oikeen sopinu, höh, vaikeeks meni. No itelle ja Tempulle löyty kaikkee kivaa. Mä jo uhkasin Rikulle et aion nukkuu tää hame päällä kun tää on niin ihana =)

Et kaikinpuolin muksa päivä.. ootin kyl taas ihan toista.

Viimoset 2 yötä on menny valvoessa, pienikin stressi näemmä vaikuttaa mun unensaantiin PrKL! ehkäpä tänä yönä tulee uni *messuaa* ei ees nukuttu päikkäreit. No poikanen on tuolla jo nukkunut 45 minsaa.. mä meinasin hetken kattoo tellii ja sit yrittää... huomenna on aamuhuki! Äitee hakee Teemun taas aamusta kun ei tohdi tarhaan vielä viedä.. tänään on näppylät kutissu sit!!!!

Tänää kävi kyl yks kämmi.. mut seki järjesty. Eli vein kytkyluurin shopittiin kun siinä jotain vikaa, kröhöm.. nokialaisissa tuntuu olevan aina jotain vikaa :) Ne ehti lähettää sen jo Hesaan huoltoon ennenkö mä tajusin et mun kaikki puhelinnumerot on siin luuris eikä sim-kortilla. Eli älkööt läheiset ihmetelkö miks mä en soita tai tekstaa, ei muista ulkoo tein numeroita *anelee armoa* no se luuri palautetaa mulle maanantaina ja sit kun oon saanu ne numerot talteen niin se lähtetetään taas Helsinkii, tätä mä pahoittelin shopitti-myyjälle, mut se sano et nou hätä. Eikä tarvinnu yhtää itkee tai kiukutella :) huh!

No mutta tässä tätä vuodatusta taas.. järkee vai ei. Ulos tuli kummiski :) ÖITÄ!